Last day in Las Vegas

20 juni 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Het zit erop.
Het voelt alsof we hier al heel lang zijn.
Als we elkaar vragen wat we op dag 6 gedaan hebben kijken we elkaar vragend aan.
Zou het dan toch weer de leeftijd zijn?
Ik denk toch dat het te maken heeft met wat we allemaal gezien en meegemaakt hebben.
We hebben enorm veel gezien. We hadden niet verwacht dat we zo onder de indruk zouden zijn van wat we allemaal hebben meegemaakt.
Ons eerste bezoek aan de West Coast sluiten we af met een stukje gekkenwerk.
Een ritje in The Insanity.

Insanity

Bovenop ons hotel draai je een paar rondjes in een draaimolen.
Maar dan wel buiten de dakrand.

Insanity 011     Insanity 013
Insanity 014     Insanity 017

Mieke en Caroline hebben de foto’s en het filmpje gemaakt.
Op een hoogte van 330 meter is dat zeer zeker een prestatie van formaat te noemen.

We gaan koffers pakken.

Leuk dat jullie erbij waren.
We zien elkaar weer in Nederland.

Oh ja. Als je onze vlucht ook nog wilt volgen?! BA270.

1. Caroline:
    20 juni 2018
    Ook deze reis heb je alle dagen op een leuke wijze beschreven en met mooie foto's geïllustreerd. Helemaal top 👍❤
  2. Jolande & Hans:
    20 juni 2018
    Hey, verrassing, nog een toetje om te lezen. Stoere bink hoor Hans. Heb je eerst iedereen weggejaagd, zodat je alleen kon zitten en naar harten lust kon gillen zonder dat iemand het hoorde? Ook weer leuke ervaring en een wervelend besluit van de reis. Nogmaals goede reis terug.
  3. Thea:
    20 juni 2018
    Stoer Hans. Goede reis terug.
  4. Erik Kamper:
    20 juni 2018
    Hoi Hans, het was een plezier om jullie reisavonturen op deze manier mee te maken. Wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt. Nu weer terug naar het groene Nederland en nagenieten van alle ervaringen. Een goede terugreis!!
  5. Debra:
    20 juni 2018
    Wat een leuke reisverhalen weer. Een hele goede terugreis😊
  6. Jolanda:
    20 juni 2018
    Helaas voor jullie zit het er weer op. Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's 👍🏻 Een hele goede terugreis.
  7. Ingrid en Koos:
    20 juni 2018
    Wat een fantastisch trip hebben jullie gemaakt. En bedankt dat wij "mee mochten" XXX