Deep South 2019

14 mei 2019 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Deze keer gaan we op ontdekkingsreis in het zuiden van de Verenigde Staten; Deep South.
We beginnen in Atlanta en zullen onze reis eindigen in New Orleans.
Langs historische plaatsen, waar de slavernij hoogtijdagen heeft gevierd, gaan we terug in de geschiedenis.
We zullen genieten van de natuur langs de Mississippi en die van de Great Smoky Mountains.
Waar is Elvis Presley geboren? En waar is hij op jonge leeftijd gestorven. Martin Luther King. Het motel waar hij vermoord is en zijn laatste rustplaats. De geboortegrond van soul en rock 'n roll.
Dolly Parton heeft haar eigen pretpark. Daar waar de country music is ontstaan.
We gaan het van heel dichtbij zien en meemaken.
Uiteraard bezoeken we Cooter’s Garage. Die ken je vast nog wel van de Dukes of Hazard.
We bezoeken de studio´s waar grote artiesten, zoals Tina Turner en Louis Armstrong, hun eerste hit hebben opgenomen
Vanuit je luie stoel kun je weer mee op reis. Volg onze ervaringen en verhalen.
Foto's die we onderweg schieten kun je gratis downloaden.

Let the show begin!!

1. Ingrid Mensink:
    12 mei 2019
    Een hele fijne vakantie geniet ervan
  2. Thea:
    12 mei 2019
    Een hele fijne vakantie. En ga zeker je reisverhalen lezen. Groetjes aan Caroline en Mieke,
  3. Ireen:
    12 mei 2019
    Hoi Hans, Carolien en Mieke ik verheug me al weer op jullie verhalen en avonturen . 😂😂😂
  4. Ireen:
    12 mei 2019
    Goeie reis en heel veel plezier !!!
  5. Ingrid en Koos:
    12 mei 2019
    Gaaf! Dat word weer (mee) genieten!
  6. Marjolein:
    13 mei 2019
    Fijne vakantie, geniet ervan! Ik zal jullie leuke verhalen zeker volgen! 👍🏻🍔✈️🏩🇺🇸
  7. Francoise:
    13 mei 2019
    Ben benieuwd naar jullie reisverhalen en ga er zeker van genieten. Veel plezier allen!!
  8. Jolande & Hans:
    13 mei 2019
    Hoi, een hele fijne vakantie toegewenst. Geniet er weer van. En verslavend Amerika, tja daar weten wij alles van. Wij hopen in Alaska jullie reisverhalen te kunnen volgen.
    Heel veel plezier! Liefs Hans & Jolande
  9. Sascha:
    13 mei 2019
    Ik zit er al weer klaar voor.. goede reis, een hele fijne vakantie en geniet weer van het avontuurlijke Amerika!!
  10. Toni:
    13 mei 2019
    Veel plezier, ben benieuwd naar de verhalen en foto`s.
  11. Hans den Ouden:
    13 mei 2019
    Hmm. Ben een beetje overweldigd door alle reacties. En ik zit nog gewoon in het Haagse :-) Leuk dat jullie er allemaal weer bij zijn.
  12. Lizzy Haack:
    13 mei 2019
    Geniet van deze mooie vakantie, ik kijk zeker uit naar alle foto's en verhalen van jullie.
    Groeten aan Caroline en Mieke
  13. Hans den Ouden:
    Dankjewel.
  14. Erik Kamper:
    16 mei 2019
    Hoi Hans, heel veel plezier in de Saus. Je hebt straks zowat alle windrichtingen van de States wel gezien. Is en blijft toch een totaal andere wereld in vergelijking met NL en daarom juist interessant. Ik neem aan dat je weer een vette Amerikaan gaat huren om je in te verplaatsen ;-) Anyways, Lot's of fun and relax!!